torsdag 6 juni 2013

Youtube2

We will link to songs on youtube and write down the lyrics in swedish, maybe in english too.

Spotlicks - Sitter i skiten (2010)

Du spelar dina falska spel
borde insett att något var fel
Andra vill ha dig, de säger aldrig nej
Men du ska veta att jag ångrar mig

Jag ångrar mig, fy fan vad jag ångrar mig

Sitter i skiten tänker inte slås ned
Hatet inifrån växer mer och mer
Andra vill ha dig, ser ej ditt rätta jag
Nånstans, nångång ska du  visa dig svag

Jag ångrar mig, fy fan vad jag ångrar mig  

Translation from Bing:

 
You play your fake games
should have realized that something was wrong
Others want you, they never say no
But you should know that I change my mind

I change my mind, damn what I change my mind

Sitting in hell will not be turned down
The hate from the inside is growing more and more
Others want you, not your right I see
Somewhere, sometime, you'll show you weak

I change my mind, damn what I change my mind

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar